måndag 27 februari 2012

Ja idag har man varit med Lovisa (tudde22 ni som har gosupermodel) :D Idag var det skola:/ Jag gillar inte skolan! xD Haha men aja... Jag slutade då 2 men stannade och pratade med några killar xD på skolan...
Eller jag och "Lollo" har gjort det. Vi hade inte "rosa" läppar egentligen utan vi ville bara se lite kul ut xD så vi tog på oss lite xD Jag är då den med brunt hår som en del nog vet xD Lovisa är det Blonda som ni nog har fattat xD Men aja Jag ser ut som en bajskorv! Men aja... Idag på skolan så började lektionen med bild. Sen hade vi rast :D Sen hade vi musik :/ sen lunch. Sen matte och sist svenska :/ Imorgon har vi idrott:/ Jag kan skriva ett nytt blogg inlägg då:D Hur det gick osv xD Men nu ska VI dra xD vi ska gå till Alex :P haha.

// De 2 flummiga brudarna xD



PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar